Ajankohta: Siirrämme tiimin aloitusta tammikuulle 2021

Uus elämä -pienryhmä
Hinta 135 €/kk* (yht.540 €)
Kesto 4 kk, sisältää 11 tapaamista
Valmentaja: Katja Kukkula ja Sami Alalauri

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumisaika: HAKU ON NYT AUKI!
Ilmoittautuminen sähköpostilla ja lisätietoja:
katja.kukkula(at)prassi.fi, p. 045-130 7644

UUS ELÄMÄ -valmennusryhmä soveltuu henkilöille, jotka haluavat uutta puhtia omaan treenaamiseen, sekä uusia ajatuksia oman hyvinvoinnin kehittämiseen ja arjessa jaksamiseen.

Treeni-ohjelmat ovat tehokkaita mutta turvallisia. Ryhmässä tutustutaan myös vapaisiin painoihin, esim. kyykyn/maastavetojen tekniikoihin. Näiden liikkeiden tekniikoiden harjoittelu voidaan aloittaa turvallisesti kevyillä painoilla, sillä salillamme on myös kevennetyt tekniikkatangot.

Huolehdimme alusta asti  selän turvallisuudesta, liikkeiden oikeasta suoritustekniikasta ja oikein hengittämisestä jne. Sinulla ei tarvitse olla kokemusta vapaiden painojen kanssa treenaamisesta.

Valmentajilla on yli 11 vuoden kokemus sadoista eri valmennettavista sekä taustalla mittavat koulutukset. Valmennusohjelma perustuu myös aikaisemmista valmennusryhmistä saatuihin loistaviin tulokseen. Nyt valmennus on tarjolla edullisesti ryhmässä! Ilmoittaudu heti mukaan!

  • Tapaamisia: 11 kpl aina tiistaisin klo 18.00-19.00/19.30
  • Kesto 4 kk
  • Soveltuu naisille sekä miehille
  • Perustuu kestävään ruokavalioon, tehokkaaseen lihaskuntoharjoitteluun, stressin hallintaan ja unen laadun parantamiseen.
  • Tapaamiset Prässin Kuntokeskuksessa

Osoite: Liminganraitti 10 A 91900 Liminka

Aloita Uus-Elämä!

TAPAAMISET TIISTAISIN: klo 18.00-19.30 

HUOM! Ajankohta: Siirrämme tiimin aloitusta tammikuulle 2021

  1.  15.9 Aloitustapaaminen: Tutustuminen toisiimme sekä Kuntosi-sovellukseen/ohjelmiin. Tehdään kehonkoostumusmittaukset + vyötärö-lantio mittaukset. Alamme käydä läpi saliohjelmia ja erityisesti kyykyn ja penkkipunnerruksen tekniikkaa.
  2. 22.9 Ohjelmien läpikäynti salilla jatkuu (3-jakoinen)
  3. 29.9 Ravintotapaaminen
  4. 13.10  Eri maastavetojen tekniikkaa (Suorin jaloin maastaveto, maastaveto kapea/leveä, korotettu maastaveto) + kehonkoostumusmittaukset
  5. 27.10 Yhteinen ylävartalo-treeni
  6. 3.11 Stressi / Uni -luento
  7. 17.11 Vatsalihasten tekniikka (Vatsalihasohjelma yhdessä treenaten) + kehonkoostumusmittaukset
  8. 1.12 Yhteinen jalkatreeni
  9. 15.12 Ravitsemusluento syventäminen ja kertaus / alun kokemukset + kehonkoostumusmittaukset
  10. 12.1 Yhteinen hartia/käsivarsi -treeni
  11. 19.1 Rinnallevedon tekniikka ja työntö + kehonkoostumusmittaukset

Ilmottautumiset ryhmään: katja.kukkula@prassi.fi
Tervetuloa!