Tehokkain valmennustuntimme ikinä! Prässi-treeneistä on muodostunut tehokkain ja suosituin yksittäinen valmennustuntimme. (Yhden harjoituksen jälkipoltto jatkuu jopa puolitoista vuorokautta treenin jälkeen!)

MIHIN TREENI PERUSTUU?

Olemme luoneet ja kehittäneet Prässi-treenin ideaa vuosia ja rakentaneet satojen liikkeiden liikepankin harjoituksia varten. Treeni perustuu hiit-harjoitteluun. Teemme yhden tunnin aikana valmentajan johdolla tehokkaan mutta turvallisen kovatehoisen harjoituksen. Yksi harjoitus kuluttaa henkilöstä riippuen 600-1200 kcal treenin aikana. Mikä parasta jälkipoltto treenin jälkeen jatkuu parhaillaan vielä puolitoista vuorokautta!

HARJOITUS

Harjoitus alkaa aina kymmenen minuutin lämmittelyllä, jonka jälkeen teemme 2 kierrosta sykettä nostattavia liikkeitä. Liikkeet on valittu laajasta liikepankista siten, että syke pysyy koko ajan riittävän korkealla saadaksemme harjoituksen vaikutukset maksimaaliseksi. Toisin sanoen teemme sen tehokkaasti, mutta juuri siten, että et väsy harjoituksessa liikaa. Liikkeet ovat omalla keholla tai pienellä vastuksella suoritettavia, joten kuka tahansa kuntotasosta riippumatta voi osallistua Prässi-treeniin! Harjoituksen loppuun venyttely. Harjoitus vaihtuu viikoittain.

Milloin: tiistaisin ja torstaisin klo 18 – 19 ja 19 – 20

Missä: Limingassa (Liminganraittia 10B) Lakeustalon ryhmäliikuntatilassa

TAVOITTEESI?

Jos tavoitteesi on painon pudottaminen Prässi-treenin tehokkuus auttaa sinua varmasti tavoitteeseen! Jos haluat haastaa itsesi kunnolla ja nautit ohjatusta kovatehoisesta treenistä Prässi-treenit on sinun juttu! Jos haluat lisää suorituskykyä tai haluat kehittyä omassa lajissasi, niin Prässi-treenistä saat suorituskykyä, nopeutta ja voimaa! Kokeile jo tänään!

TIEDE

Prässi-treenin vaikutus perustuu tutkittuun tietoon. Harjoituksen jälkeen alkaa prosessi, joka on nimeltään EPOC (Excess Post-exercise Oxygen Consumption) Suomeksi tämä prosessi on nimeltään jälkipoltto. Tutkimuksissa on pystytty osoittamaan, että mitä kovempi teho urheilusorituksessa on ollut, sitä suurempi EPOC-arvo suorituksesta tulee. Tämä tarkoittaa pidempää jälkipolttoa, jossa keho pyrkii palautumaan kovatehoisesta harjoituksesta. Tämä prosessi kuluttaa energiaa ja samalla harjoituksen vaikutus tehostuu.

Kohti parempia tuloksia

Hankin itsellesi Prässi-treeni