Ajankohta: 14.1 – 13.4.2019

Prässi Mama’s -pienryhmä:
Hinta 135€/kk (yht.390€)
Kesto 3 kk, sisältää 10 tapaamista
Ryhmän koko 6-8 henkeä
Valmentaja: Outi-Maria Kauppi

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautumisaika: 10.1.2019 asti
Ilmoittautuminen sähköpostilla:
outi-maria.kauppi(at)prassi.fi
Kyselyt / tiedustelut: 040 8236381

Prässi Mama’s vol2 -pienryhmään
ilmoittautuminen alkaa!

Prässi Mama`s on ryhmä, joka soveltuu erityisesti pienten lasten äideille. Synnytyksestä tulee olla kulunut vähintään 3-4 kuukautta. Ryhmässä keskitytään jaksamiseen vauva-/pientenlasten arjessa, lihaskunnon parantamiseen ja näitä tukevaan terveelliseen ravitsemukseen. Harjoituksissa paneudutaan erityisesti keskivartalolihasten ja -tuen palauttamiseen ja parantamiseen sekä selän ja hartiaseudun hyvinvointiin.

  • Hinta sisältää Prässin salijäsenyyden (3 kk)
  • Sisältää 10 tapaamista Prässin kuntosalilla pienryhmänä
  • KuntosiTM-hyvinvointitestit
    • Kuntotestien sisältö:
      1. Verenpaine
      2. Kehonkoostumusmittaus, vyötärö-lantio –mitat
      3. Polarin lepotesti
      4. Stressi / Uni -kyselytesti
      5. Lihaskuntotestit: puristusvoima, muunneltu punnerrus, vatsatesti, kyykkytestit
      6. Liikkuvuustestit: Hartialiikkuvuus, sivutaivutus, kurotuts
      7. Kuntotestien tulokset kertovat kuntosi tilasta %-lukuna, tulos on jaoteltu eri sarakkeisiin: Lihaskunto,
      8. Kehonkoostumus, Liikkuvuus, Terveys, Uni ja Stressi.
      9. Kuntotestien tulos näkyy Kuntosi-sovelluksessa, jokaisen omassa profiilissa.
    • 2 -jakoisen kuntosaliohjelma (alavartalo ja ylävartalo-ohjelmat)
    • 2 kpl vatsalihasohjelmia; ensimmäinen ohjelma huomioi mahdollisen vatsalihaserkauman (tuki- ja syvät) ja toinen loppuvaiheella edistyneempi (myös vinoille ja suorille)
    • Ravitsemussuunnitelma, jossa huomioidaan imetys
    • Venyttelyohjeet
    • Niska- ja hartiaseudun liikkuvuutta edistävä keppiharjoiteohje
    • Foam-roller harjoitusohje
    • Aerobinen yhteisharjoitus
    • Lopputapaamisen yhteydessä ryhmän toiveiden mukainen treeni
    • Kehonkoostumusmittaukset 3 kpl (alussa, keskivaiheilla ja lopussa tapaamisten yhteydessä)
    • Tiimin oma Facebook-ryhmä
    • KUNTOSI-sovellus, jonne ohjelmat, ohjeet, harjoituskalenteri ja kehonkoostumusmittaukset tallennetaan (3kk)

Ilmoittaudu mukaan

Ilmoittautuminen sähköpostilla: outi-maria.kauppi(at)prassi.fi
Kyselyt / tiedustelut: 040 8236381

LISÄTIETOJA:

Prässi Mama’s tarkempi sisältö:

  • Kehonkoostumusmittaukset 3 kpl (halutessaan) alussa, keskivaiheilla ja lopussa tapaamisten yhteydessä
  • Pienryhmäläisille laaditaan 2 -jakoinen kuntosaliohjelma
  • Vatsalihasohjelmia 2 kpl, ensimmäinen ohjelma huomioi mahdollisen vatsalihaserkauman (tuki- ja syvät) ja toinen loppuvaiheella edistyneempi (myös vinoille ja suorille)
  • Keppijumppaohjeet hartiaseudulle
  • Venyttelyohjelma
  • Ravitsemusohjeistus, jossa huomioidaan imetys
  • Tiimin oma Facebook-ryhmä
  • Prässin salijäsenyys (3 kk)
  • KUNTOSI-sovellus, jonne ohjelmat, ohjeet, harjoituskalenteri ja kehonkoostumusmittaukset tallennetaan (3kk)

Aikataulu:

vko 3 14.1. ma klo 17:00 – 18:30 Alkutapaaminen ja hyvinvointitestit
vko 4 21.1. ma klo 17:30 – 18:30 ja torstaina 20.9 klo 18.00-19.00 Kuntosaliohjelmien (2-jakoinen) läpikäynti
vko 5 28.1. ma klo 17:30 – 18:30 Vatsalihasohjelma_1 ja niska- ja hartiaseudun liikkuvuusharjoitteen
vko 6 4.2 ma klo 17:30 – 18:30 Ravitsemustapaaminen (Neuvotteluhuone)
vko 8 18.2. ma klo 17:30 – 18:30 Venyttely- ja foam-rollerohjeiden läpikäynti + kehonkoostumusmittaus
vko 9 25.2 ma klo 17:30 – 18:30 Vatsalihasohjelma_2 läpikäynti osa 2
vko 11 11.3. ma klo 17:30 – 18:30 Aerobinen yhteisharjoitus
vkl 13 25.3 ma klo 17:30 – 18:30 Toiminnallinen Prässi-treeni kuntosalilla
vko 15 8.4. ma klo 17:30 – 18:30 Lopputapaaminen (toiveiden mukainen treeni) + kehonkoostumusmittaus