Salin käyttöaste juuri nyt:

Julkaistu: 29 heinäkuun, 2022

Kaipaatko elämääsi järkevää treenirytmiä, hyvää immuniteettiä, parempaa ravitsemusta, liikkuvuutta ja kaikin puolin hyvää ja palautunutta oloa?
Kenelle: Kaikenikäisille naisille, jotka haluavat voida vahvasti.

Treenikalenteri: 3-4 treenikertaa/vko (sisältäen: kuntosaliharjoittelu, ulkoilu/aerobinen harjoittelu, liikkuvuusharjoittelu/kehonhuolto/jooga)

Olemme Prässissä kehittäneet toimintaympäristön, jossa jokaisesta voi kehittyä oman elämänsä vahva!

Valmennuskausi 24.8. – 14.12.2022
Hinta 135 €/kk, yht. 540 €
Salijäsenyys Prässiin sisältyy hintaan

Sinun ei tarvitse olla liminkalainen tullaksesi mukaan tähän valmennukseen!
Vain yhteiset tapaamiset ovat Limingassa, mutta kaikki valmennettavat saavat omat henkilökohtaiset tunnukset Kuntosi-sovellukseen. Kuntosi-sovelluksesta löytyvät saliohjelmat sisältävät tekniikkavideot jokaisesta liikkeestä, joten voit huoletta treenata millä salilla haluat. Esim. Oulusta Prässille ajaa autolla 25 minuutissa!

Sisältö:
• 9 valmennustapaamista kauden aikana, tiiminä
• Tapaamiset keskiviikkoisin klo 18.00-19.30 Prässin tiloissa / Limingan Lakeustalossa
• Ohjelmien liikkeitä ja tekniikoita opetellaan yhdessä treenaten
• Kehonkoostumusmittauksia 5x (alku- ja lopputesteissä sekä ennen yhteisiä tapaamisia klo 17.30-18.00)
• Ohjelmat: Alavartalo-ohjelma, ylävartalo-ohjelma, koko vartalon ohjelma, keskivartalo-ohjelma ja liikkuvuusohjelma
• Suosituksena käydä myös Prässin ryhmäliikuntatunneilla (Prässi-huolto, Prässi-jooga ja/tai Prässi-treenit), jotka kuuluvat valmennukseen
• Kuntosi-sovelluksen henkilökohtaiset tunnukset: sovelluksen sisälle rakennetaan treeniohjelmat tekniikkavideoiden kera, harjoituskalenterit, testitulokset yms.
• WhatsApp -ryhmä

1) Ke 24.8. klo 18.00: Aloitustapaaminen + Kuntosi-hyvinvointitestit (sisältää kehonkoostumusmittauksen)
2) Ke 31.9. klo 18.00: Ravitsemustapaaminen
3) Ke 7.9. klo 18.00: Alavartalo-ohjelman tekniikat yhdessä treenaten
4) Ke 14.9. klo 18.00: Ylävartalo-ohjelman tekniikat yhdessä treenaten
5) Ke 28.9. klo 17.30: Mittaukset ja klo 18.00: Koko vartalon treenin tekniikat yhdessä treenaten
6) Ke 12.10. klo 18.00: Jooga/kehonhuolto
7) Ke 2.11. klo 17.30: Mittaukset ja klo 18.00: Keskivartalotreeni + lyhyt kehonhuolto
8) Ke 23.11. klo 17.30: Mittaukset + klo 18:00: Toivetapaaminen (esim. pakaratreeni, jooga, yhteislenkki + avanto – äänestetään!)
9) Ke 14.12. klo 18.00: Lopputestit (sisältää kehonkoostumusmittauksen)

Ilmoittautuminen viimeistään 23.8.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset: meri.karioja@prassi.fi

Jaa eteenpäin: